Har du en @farreby.dk mailadresse – der ikke virker?

Har du en mailadresse via Farre Antenneforening – én af dem der slutter på @farreby.dk – og vil du gerne fortsat bruge den – så er der nu fundet en løsning via webhotel på one.com:

Send en mail til – teknik@farreby.dk – og oplys dit navn, og hvad du har som brugernavn/navn foran @farreby.dk

Eller hvis din @farreby.dk-mail er den eneste du har – så send en SMS til mobil 52244300 – med navn, emailadresse – og antenneforeningen vil kontakte dig.

Og hvis det ikke virker – så tag fat i Niels-Christian Tingsager – og han vil hjælpe dig med at få din mail til at virke igen.

Flaskepost og røgsignaler modtages ikke…

Opsætning af mail på din PC

Hvis du har en mailadresse der ender på @farreby.dk – og hvis du anvender et mailprogram på din PC (Outlook, Windows Mail, Mail (Mac)) – så kan du få den til at fungere igen, hvis du blot ændrer POP3 og SMTP-indstillingerne – se nedenfor.

Serveradresse til indgående post (POP3) skal ændres til:

pop.one.com

– og udgående post (SMTP) skal ændres til:

send.one.com

Du kan også anvende din mail, ved at anvende Webmail på One.coms hjemmeside:

https://login.one.com/mail

Indtast din mailadresse og dit kodeord – og du har adgang til din mailkonto som webmail.

Klik her for at downloade opsætningen af mail som en PDF-fil